Vad blir det?

Det vankas ett tredje ultraljud här om ungefär en vecka. Pojkvännen har tydligen en lite röstning som pågår i sin blogg, så jag vill ju inte vara sämre.
Ni kan alltså gissa kön på andra bloggen; http://babybaker.bloggproffs.se
Självklart kan ni gissa här också, det spelar ju ingen roll alls egentligen.

Själv gissar jag på att det blir en flicka. Men det är ju jag det. Verkar inte vara någon som tror som jag...Ska fråga mamma, hon brukar vara på min sida.

Annars? Jo, tentan imorgon kommer bara närmare och närmare. Paniken har börjat lägga sig. Tror jag har förlikat mig med tanken på att kugga så det känns okej.
Jag har tappat bort min almanacka också. Dvs, jag har ingen koll på någonting. Jag förlitar mig helt och fullt på den där boken. Nu är jag lost. Vad ska jag göra? Vem är jag? Var ska jag vara? När? Hur?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0