Midsommarafton.

Jag ska inte sticka under stolen med att jag inte alls var pepp när jag steg upp på morgonen. Men efter några timmar på Ridön så kom jag igång. Kan ha berott på det stora bordet fyllt med mat (och världens smarrigaste tårta) eller att solen sken nästintill konstant hela dagen. Hur som helst så blev det en lyckad dag med massa trevligt folk, så jag är nöjd!
Dock uteblev midsommarstången och dansen, vilket var lite tråkigt. Det hör ju liksom till. Men man kan inte få allt.
Fick också en hel del myggbett, trots att jag hade myggmedel. Brösten har ett bett vardera, magen ett, armarna varsitt och hakan har också ett. Nu har jag något att göra i veckan, klia sönder myggbett.

Nu är vi åter hemma i vårat Örebro. Inte fullt lika soligt och inte fullt lika mycket mat att äta. Men ändå alltid mitt Örebro.
Ska ägna kvällen åt Wimbeldon och en massa sömn. Hur kommer det sig att jag alltid är trött? Drygt.

Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0