Helgen.

Efter ett par partyhelger så bröt jag av med en lugn och skön helg, mest för att bli frisk. Så, detta är vad jag istället sysselsatte mig med: 
 
Fredag: Hemmagjord pizza, Kanjang och Snow white and the huntsman hemma hos Sofia. Det blev en lyckad fredagsmys-kväll, även om vi båda var väldigt förkylda och alldeles för trötta. 
 
Lördag: Mys med lilltjejen. Kattvakt hos mamma. Jobb på Bryggeriet. Det var faktiskt ett väldigt roligt arbetsplats, trots att jag kanske inte var till så mycket hjälp. Öppnade mest ölflaskor och var hög på hostmedicin. 
 
Söndag: Tvättning och lite häng med Johannes. "Modig" på bio med Mr. Muscle, Prince Harry och Sofia. Väldigt söt film, precis som alla andra Disneyfilmer. Man fick lite feelgood-feeling efteråt. 


 
Istället för bodyshots på krogen blev det Kanjang-shots. Inte att underskatta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0