Long time, no see!

Ojojoj, vad tiden springer iväg! Nu har jag inte skrivit här på nästan precis 2 veckor. Jag har inte direkt haft något att skriva om. Inte för att jag har så mycket idag heller. Kände mest att jag behövde underhålla min blogg lite, innan den dör ut helt.

Jag har alltid varit sol och värme dyrkade men nu går det inte. Som gravid pallar jag inte en grad över 25, typ. Hoppas vara tillbaks i toppform nästa sommar. Vill inte låta supervädret gå förbi mig en enda gång till!
Nu ligger jag mest med fläkten i högsta hugg och slukar isvatten. Tur för mig att åskan bestämde sig för att dra över Örebro igår, nu kan man iallafall andas!

Att bero på åska; Satt i bilen vid Willys igår och blixten bestämde sig för att slå ner i stolpen bredvid oss. Fy vad vidrigt det var! Alla i bilen fick en stöt och vågade inte gå ut på flera minuter. Man ska tydligen ha respekt för åskväder, oavsett om man sitter i en bil eller inte.

Ikväll är det Strömpis med Björn Rosenström som gäller. Ska bli riktigt kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0