Tråkdag.

Idag är verkligen en dag som jag skulle kunna hoppa över. Jag går ju bara runt och längtar efter imorgon. Det ska bli så himla roligt att gå på maskerad, framförallt med min Sofia.
 
Det är så roligt att jag har hittat henne. Trots att hon är 3 år yngre så är vi mentalt på samma plan. Vi tänker exakt samma jämt. Ta igår på jobbet till exempel:
Vi sitter och har genomgång av ett nytt projekt vi ska genomföra de närmaste veckorna. Alla lyssnar tyst och duktigt. Jag försöker verkligen koncentrera mig men det går inte, så jag vänder mig till Sofia och viskar:
- Jag tror L är gravid! 
- Jag med, jag satt precis och tänkte på det! 
Det är så jävla skönt att det inte bara är jag som har tankarna på annat håll.
 
Great minds think alike, eller vad säger man? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0