Blickar framåt!

Jag har haft så otroligt mycket som jag velat skriva, men mycket av det jag har i huvudet passar sig inte i en blogg som mina nära kan läsa. Mycket vill jag inte berätta och annat vill jag bara berätta för dem och inga övriga. 
 
Så, nu börjar jag istället på ny kula (hur många gånger har man inte sagt det?). Jag ska hålla mina känslor i schack och fokusera på min dotter och jobbet. Jag känner att jag har haft fokus på fel saker. Jag är fortfarande ung så jag kommer inte sluta festa eller sluta göra saker jag tycker är kul, men jag måste nog inse att det tar tid ifrån någon som verkligen behöver sin mamma.
Och nu har ju en av de större anledningarna till att jag har varit ute så himla mycket på senaste tiden försvunnit, så nu kommer det ju egentligen inte vara några problem att hålla sig hemma mer. 
Även om det såklart känns lite tungt och tråkigt. 
 
Något roligt har faktiskt hänt sedan sist. Jag har fått nytt jobb. Ett riktigt jobb. Inga mer marknadsundersökningar för mig (åtminstone fram till efter nyår, om jag inte får förlängt). Det är en stor myndighet där jag sitter med administrativa uppgifter. Hittills trivs jag som fisken (även om jag självklart saknar min Sofia mer än jag kan beskriva). Superkul!
 
 
Nu ska jag hoppa i säng! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0