Inatt, inatt är det du, är det jag!

Hur typiskt, på en skala, är det när man taggat i två veckor för en riktig festkväll så vaknar man med ett öga som ser ut att vara hämtat ur en riktig skräckfilm. What is up with that? 
 
 
Feel my pain. Jag tänker trotsa skiten och dra ut iallafall. Om jag så får ha på mig mina +30år-glasögon. Så det så! 
 
(Och nej mamma, du behöver INTE oroa dig för att jag ska göra något tokigt. Sofia tar hand om mig. Eller tvärtom, vi får se!) 
 
Vi skrev precis en lista på Instagram över saker vi INTE får göra inatt: 
 
1. Dricka långsamt
2. Halsa inte direkt ur tetran
3. Undvika allt som har med cyklar att göra
4. Rädda inga igelkottar
5. Försöka hålla balansen, allmänt
6. Diskutera inga pinsamheter
7. Inte kolla Disneyfilm på efterfesten
8. Inte ha kläder som faller av
9. Inte leka med låtsassvärd på dansgolvet
10. Hålla oss ifrån Tequilashotsen
11. Inte gifta oss
 
Ja, det var det. Så det blir nog en lugn kväll ikväll!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0