Fredagsmys!

Idag fick det bli en sjukskrivningsdag. 
 
Varför är det alltid så att när man tänker att man ska stanna hemma från jobbet/skolan så känns det alltid så mycket bättre innan? Man ser framför sig hur man ligger och myser i sängen med en kopp te, en bra film och bara myser hela dagen, men i själva verket så sitter man jätterastlös framför dataskärmen med äckligt rinnande näsa och slemmig hosta. Inte riktigt lika glamouröst!
 
Ja, så jag har alltså haft en ytterst oglamourös dag idag. Tog mig visserligen i kragen och gick en promenad i solskenet (som självklart bestämmer sig för att vara frånvarande hela sommaren när jag var frisk, men att skina nu när jag är sjuk). Tänker cykla iväg till min Sofia om ett par timmar för lite fredagsmys. Tacos, film och tjejsnack. Typ den ultimata fredagskvällen! 
 



Kommentarer
Jannika mamma till bönan och limpan

SNYGGO!

2012-09-13 @ 21:17:19
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0