To be continued...

Sjukdomarna varvar varandra här hemma. Nora har dragit med sig alltifrån rethosta, magsjuka och någon typ av superförkylning som aldrig vill gå över. Hon verkar klara sig rätt bra ändå, är sjuk någon dag eller två och sedan är hon good to go igen. 
Jag däremot har legat golvad i en månad snart. Eller ja, golvad och golvad. Det kanske var att ta i. Men varit mer eller mindre sjuk iallafall. Bläää! Spenderade en mindre förmögenhet på alla huskurer jag kunde hitta idag. Så nu ska jag bli frisk.
 
Ooh, vilket otroligt intressant och upplyftande inlägg. Jag checkar ut med ett löfte om genomgång av senaste tidens fester imorgon. Promise!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0