Movienight.

Efter några dagar med FotoJohan måste jag faktiskt medge att det är lite skönt att vara själv. Inget ont mot honom alls, utan jag är bara beroende av egentid.
Blev några dagar med shopping, fika och tvmys för oss. Inga spännande saker, men man måste ta det lugnt på helgerna som student. Faktiskt.

Nu ligger jag i min egna säng och kollar på massa filmer. Nu senast blev det " I love you, Phil Morris". Hur någon fick den till att bli en komedi förstår jag inte riktigt. Tyckte bara den var tragisk och hemsk. Tror jag grät typ 10 gånger, helt i onödan. Gud så dumt.
Ska kolla på Beck nu istället, de filmerna kan man alltid lita på. Även om de inte är sådär superbra så blir man aldrig vare sig besviken eller chockad över dem.

Imorgon blir det full rulle från morgon till kväll, känns det som. Ska fixa hemma inför en lägenhetsinspektion på måndagen, plugga med en kompis och sedan avsluta dagen med grillning hos svärmodern. Tror faktiskt att det blir en riktigt bra dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0