Dum, dummare.

Skolan har återigen dragit igång på allvar efter tentan i tisdags. Nu är det massa nytt som ska in och förhoppningsvis stanna. Tempot känns alldeles galet, men vi studenter får ju hålla minen och försöka vårat bästa.

Just, en rolig grej som hände på tentan, eller kön på väg in till den. På väggen står det; Efternamn K-Ö. Tjejorna bakom mig diskuterade vad detta kunde innebära (som att det inte var uppenbart nog liksom...)
Tjej 1: K-Ö? vad menar de med det?
Tjej 2: Körkort såklart.
Tjej 1: Ja, det är klart.
Själv står jag framför och gör mitt bästa för att hålla minen. Får de brudarna godkänt på tentan men inte jag, ja då ger jag upp hoppet för mänsligheten på riktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0