Awesome weekend.

Vilken otroligt mysig helg jag har haft!
En fredag fullproppad med en massa, massa fika med mina fina vänner. Att plugga kanske inte kom i första hand, då vi hittade massa annat att prata om. Men det var det värt. Det är ju bara fredag en gång i veckan.
Lördagen ägnades åt grillning hos svärmodern. Kycklingspett, hemmagjord potatissallad med rädisor, majskolvar och grillade tomater. Dessutom en jättesmarrig efterrätt med polka och någon god krämig grej som Ica tipsade om. Solen sken konstant och det var så galet varmt att man nästan ramlade av pinn, men jag klagar inte. Mer sånt!
Efter grillningen drog jag iväg på en tjejkompis party. Inte nog med att det var en väldigt trevlig fest med massa plockmat, det var typ stans finaste lägenhet också. Kunde inte bli bättre. Eller jo, man hade ju kunnat vara både lite alkoholpåverkad och pigg. Men annars så, toppenfest!
Söndagen ägnade jag och pojkvännen mest framför datorn med "Army wifes" som jag ska recensera. Avkopplande och mycket skönt.

Att det är tentamen om mindre än två veckor, det verkar inte vara det första i mina tankar. Speciellt inte när man flyttar om mindre tid ändå. Massor som måste göras med andra ord. Men jag ska skärpa mig. Tentaplugg imorgon!

Ja, idag går det ju inte. Ska iväg och kolla på barnvagn och tvätta fönster. Busy busy! 
Vaknade halv 6 imorse av att solen sken rakt genom persiennerna. Därefter kunde jag icke somna om. Tur för mig att solen fortsatte skina och gör att allt känns lite skönare!
Min "balkongutsikt" just i detta nuet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0