Glee, skola och drogade katter.

Jag har förälskat mig i ännu en serie. Tyvärr har det bara gjorts en halv säsong av denna, och det är paus nu, så jag är lite bitter just nu. Glee heter den iallafall. För er som inte känner till den så handlar det om en musikklubb på en skola. Eleverna i klubben är kända för att vara lite halvt mobbade och nördiga. Det är lite som en musikalserie med kärlek, intriger, otrohet, drama och allt annat som highschool verkar handla om.
Helt fantastisk. Varenda avsnitt. Varje låt.

Har spenderat hela dagen på skolan för att leta fram artiklar kring dementsjukas förmåga att visa smärta. Låter ruskigt spännande, tycker ni inte? Jag kan säga såhär, jag kommer sova gott medan jag synar artiklarna jag fick fram ikväll. Fast sådant kanske man inte ska säga högt?!

Fick igår reda på att min faders gamla flamma och modern till min älskade minisyster Mone väntar barn. I samma månad som mig väntas hon föda. Hur stora var de oddsen liksom? Nu är vi 3, som jag känner, som ska ha i september. Awesome!

Nu; Ballar av stål och artikelläsning.
Yay!

Tänkte låta er se ett litet klipp på min katt som precis innan filmen spelades in låg nedsövd. Kan tyckas att jag är en riktigt taskig matte. Men han fick flera ton kärlek både innan och efter filminspelningen. Han mår idag bra, kan tilläggas.
http://www.youtube.com/watch?v=ebhsojKKgq0


Kommentarer
Andreas

glee är jättebra! :)

2010-03-15 @ 23:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0