This is how we party.

Tentamen är imorgon och varje gång jag slänger ett öga eller två på böckerna så står det still. Jag läser men jag förstår inte. Det går aldrig in. Andelen failade tentor i just den här kursen är lite för skrämmande hög för min smak. Börjar faktiskt tro att jag kommer vara en av de misslyckade. Men vet ni vad? Nu är klockan halv åtta och jag tänkte inte bry mig längre. Om tolv timmar sitter jag med tentan framför mig, typ, och då får ödet avgöra.

För er som känner att ni vill veta vad jag pysslar med denna vecka:
Igår hade vi en liten spelkväll här med lite goda vänner (samt en vovve) och godis. På golvet spelade vi Uno och Cluedo. Mycket mysigt får jag lov att säga. Och på en tisdag. Kan det bli bättre?
Imorgon, efter tentamen, ska jag träffa min älskade barndomsvän. Vad vi kommer ha för oss låter jag vara osagt. Man vet aldrig. Men kul ska det bli!
På fredag är det dött. Antingen åker jag till el Stockholmo och kollar en lya inför sommarsäsongen eller så stannar jag hemma och bara njuter av min lediga dag.
Lördagen kommer spenderas i Västerås där pojkvännens släkt har arrangerat en släktträff. Bomben har droppats för alla så vi lär vara det största samtalsämnet för dagen. Känns bra med tanke på att jag inte träffat en enda kotte av de vi ska hänga med, men det är lite så jag jobbar.
På söndag har en av mina kära sommarpojkar bokat en bastu med tv och relax där vi ska hänga. Jag och mina sommarpojkar.

Så, det var väl ungefär det.
Håll tummarna för mig imorgon! Tjing.





Kommentarer
Anonym

Hoppas att det gick bra!!!

2010-03-25 @ 10:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0