Dr. from hell.

Min morgon började lite annorlunda mot andra morgonar. Fick min läkartid ändrad så jag missade dagens föreläsning om Metabolismen (buhu). Istället fick jag slänga upp benen i en gynstol för att bli klämd och tittad på. Till min förvåning kör läkaren upp hela handen, och jag skojar inte, i mina privatare delar. Jag blev fistad. Helt oväntat. Utan glidmedel.
Det var mig första och sista gången. Hoppas jag. För jisses vad ont det gör, tjejer. Akta er för läkaren. Han må vara ung och snygg, men han har stora händer, alldeles för stora. Usch. Skenet bedrar, jämt.

Bebis mådde bra iallafall. Tur det.

Ska ta mig i skinnet och läsa in kapitlet om metabolism och cellen. 70% kuggar tydligen den här kursen, men o andra sidan är det ju 30% som klarar den. Jag ska bli en av de sistnämnda. Det ska jag. Annars är min sommar förstörd.
Ska sätta mig imorgon efter föreläsningen med en gammal klasskompis från mellanstadiet som tydligen går kursen med oss sjuksyrror. Vi ska bli smarta ihop. Gnida varandras geniknölar, eller någonting.

Nu är tvätten klar så jag ska röra på mig. Om jag kan. Ha det!


Kommentarer
Andreas

men vilken läkare! :O så ska det väl inte gå till? :S

2010-03-31 @ 20:55:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0