Panik.

Jag vaknade med världens råpanik imorse. Över vad vet jag inte, men hemskt var det. Klockan stod på 05.30 och jag kunde inte somna om. Tankarna snurrade och allt blev bara jobbigare och jobbigare. Man tänker i de värsta tänkbara tankebanorna.
Usch, usch, usch. Snart försvinner nog paniken.

Hoppas på en fin dag iallafall. Ska nog ta och kila iväg till min mor och bli lite ompysslad. Känner mig pytteliten idag. Sedan tror jag att svärmodern ville titta in här och lämna lite barnkläder, det tackar man ju inte nej till. Annars ska jag bara ligga i min säng och äta godis (eller något annat nyttigt...). Kanske sola lite också.
Oplanerade dagar är rätt underbara!

Hade en riktigt mysig dag igår. Först kom Sofi på fika och vi satte oss och mös i solen, samtidigt som jag försökte få henne att inse att hon också skulle skaffa barn. Hoppas det gick vägen.
På kvällen stack jag till Sparven och kollade på nyaste Beckfilmen, "Levande begravd". Jag blev väldigt positivt överraskad. Filmen var skitläskig och ruskigt spännande. Så den måste alla Beck-älskare se!

Grattis igen, Julia! Minns du?


Kommentarer
Julia

hahaha oh my god, klart jag minns! fan vad lovely det var!

2010-07-08 @ 23:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0