Mitt liv som...

Gud vilket tråkigt liv jag har, i jämförelse med många andra. Jag sitter mest hemma och glor igenom serie efter serie. Det är typ det. Mitt liv sträcker sig inte så mycket längre än så längre. Vet inte om jag ska sörja mitt forna partyliv eller om jag ska vara tacksam över chansen att få en bebis inom kort. Jag är någonstans mittemellan.

Satt och planerade lite inför sommaren igår med min kära svärmor och sambo. Kan nu lägga till Kolmården och Gröna Lund på listan över "saker att göra". Ska även iväg och fira riktig, traditionell midsommar med deras släkt på fredag. Kan inte bli annat än toppen!
Jag är verkligen en sucker för traditioner. Gamla traditioner. Dans kring midsommarstången, Kalle på Julafton, nyårslöften, trick or treat osv. Min knodd ska lära sig allt som jag har fått från min familj. Ser verkligen fram emot det.

Nu är klockan mycket och ögonlocken känns tung. Så blir nog att krypa ned under täcket och låta John Blund göra sitt jobb. Godnatt!



Kommentarer
Anna

Det låter härligt de! :) när jag är tillbaka så får vi sola o gotta oss med glass o jordgubbar så ska du se att du inte har ett tråkigt liv :) Ja visst är traditioner bäst!! :D

2010-06-23 @ 09:05:29
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0