Framtida hem.

Dagen D är redan imorgon. Kan ni tänka er? Jag ska ta mina kartonger och flytta, än en gång. Känns som att jag inte gör så mycket annat. Packar upp och packar ned. Men nu får det vara nog, för ett riktigt bra tag.

Jobbade natt i fredags och jag kan berätta för er alla, arbeta inte natt efter att ni ställt tillbaks dygnet till normalt. Efteråt vill man bara sova. Hela tiden. Dygnet tycks aldrig komma till rätta.
Dessutom glömde man bort hälften av arbetsuppgifterna där under passet och det blev himlans stressigt när det började närma sig slutet av arbetstiden. Tur att man är bra på att improvisera iallafall!

Nu sitter jag mest och undviker att öppna mina studieböcker, varför undrar ni? Jo, för att jag 1. inte orkar, 2. inte är intresserad av etik och 3. för att min kära styvfar har lånat med sig HELT fel böcker hem. Så, oavsett om jag hade velat plugga eller inte så kan jag faktiskt inte göra detta idag. Får bli en heldag i biblioteket imorgon, när jag inte konkar omkring på kartonger då alltså.
Så, nu får jag helt enkelt fördriva tiden med annat. OnlineTV. Raw comedy club, Teen mom, Tough love...osv.
Har även funderat lite på framtida bostäder. Jag tänker lite såhär:



Så ni vet var ni kan hitta mig om ett ex antal år. Också det där snurrande huset som finns i Australien finns med på listan över potentiella hem.


Kommentarer
hanna

Känns inte helt fel val av hus...skulle kunna tänka mig allihop faktiskt! Fyrtornet är lite av en favorit ändå! Kul med flytt! hoppas du kommer trivas! Kram syrran

2010-02-01 @ 12:16:50
URL: http://hannabryngelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0