Skolstart.

Skolstart imorgon. Nyss var det flera veckor kvar och nu står jag här. Oberedd. Opepp.
Nu är det visserligen bara inskrivning och "mingel" imorgon så man behöver ju inte stressa upp sig direkt. Men att sova själv och sedan pallra sig upp kl.7 på morgonen för att sticka till skolan känns inte så roligt.
Blir bättre när man kommer in i det igen, antar jag. Frågan är bara, är det det är jag vill göra/bli?

Jag är så galet sugen på att bara dra iväg till solen. Få min dos av sommar i förväg. Fuska lite. Just nu drar sig tankarna mot asien och Thailand framförallt. Har börjat lägga planer för en bartenderutbildning där, via EBS. Kostnaden ligger på 15000 kr och då ingår 4 veckors utbildning, boende och lunch. Från vad jag har hört så ska EBS ( europeiska bartenderskolan) vara den bästa på svenska marknaden, men jag har inte pratat med någon som faktiskt har gått den. Jag får spåna vidare lite så får vi se var det för mig. Vore ju dessutom roligare om man fick med sig lite vänner på resan också, så det ska jag också försöka fixa.
Alltid kommer jag på någonting nytt. Aldrig blir jag nöjd.

Dagens skönaste: " Please tell your boobs to stop staring at my eyes!"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0