Min favorit<3

Tillåt mig presentera min absoluta favoritkompis på Facebook. Han är 33 år och ett stort fan av min kära fader ( min pappa är, för er som inte vet, en liten lokal "kändis" här i Örebro). Han skriver minst 2 mail om dagen till mig och berättar vad han har haft för sig, om jag svarar eller ej spelar absolut ingen roll. Han skriver ändå.
Idag fick jag exempelvis ett mycket givande meddelande skickat till mig, det lyder som följer:

Rubrik: Det var länge sedan du hörde av dig.
Text:
hej
micaela
i dag dcen 13 januari har jag 'ätit fisk sotta och vägitariska nudlar
hälsingrar
kristian


Well, ni sitter säkert och skrattar åt detta. Men jag ska berätta för er att jag har antecknat frenetiskt här och jag har faktiskt, dessutom, hängt upp min "intresseklubb"-flagga synligt ut mot gatan. Så att alla ska se hur otroligt viktigt jag känner att det här var!
Och nu, nu ska jag banne mig svara på mailet också. Något så som:
Hej Kristian!
God mat du käkar då och tack för uppgifterna om vilket datum vi befinner oss på!
Själv har jag ätit kycklingsallad idag, onsdagen den 13 januari.
Hälsningar Micaela.
Rubriken är jag dock inte helt på det klara med vad den ska säga. Det kommer väl antar jag. Jag låter fantasin flöda helt enkelt. Eller, har ni förslag?


Kommentarer
Elin

haha, underbart :)

2010-01-17 @ 14:38:51
URL: http://dareling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0