Hjärntorka.

Skönt, nu börjar den tryckta stämningen här på bloggen lätta upp. Jag kan verkligen inte ta taskiga kommentarer, oavsett om det är från folk som inte känner mig eller om det är från någon nära. Jag bryter ihop lite inombords. Kanske man inte ska berätta såhär öppet, då ni säkert suger in detta och minns det som ugglor efteråt. Den risken får jag väl ta då.

Idag har jag investerat i en av jordens bästa uppfinningar. Sådana akupunkturarmband. 145 kronor styck kostar de. Trycker på en punkt på handleden så illamåendet försvinner. Fungerar tydligen på nästan alla typer av illamående, så det är ju sannerligen en investering. Tips, tips.

Nej, nu måste, måste, måste jag sätta fart på uppsatsskrivandet. Jag har hjärntorka ( internt ESMK-skämt). Men skriva, det ska jag. Ha det!



Kommentarer
Spiderchick

trist att folk ska vara negativa kring unga föräldrar =( Jag tror faktiskt trenden att man ska vara typ 35 innan man skffar barn är på väg bort och nu är unga mödrar det nya svarta =)

2010-02-18 @ 20:26:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Daniel

Nice ass! :)

2010-02-18 @ 21:36:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0