Valborg och tentapanik

Efter att ha andas några dagar så känns det redan mycket bättre. Lugnare. Fokus kan flyttas från alla bråk och tjafs till att helhjärtat satsa på den kommande tentamen och det behövdes.
Har suttit dag och natt, bokstavligt talat, med den här jävulska skrivningen. Och ändå så känns det som att jag har legat på latsidan och att alla andra utklassar mig i kunskap kring ämnena. Förhoppningsvis ploppar allt jag läst upp just i rättan tid. Man kan ju ha tur.

Ikväll är det ju, som alla känner till, valborg och jag har ingenting planerat. Jag har en nyinköpt klänning från rean som jag tänkte ha på mig. Men inte en enda inbjudan har ramlat in. Vad är det med folk? Festa i Kil och Frövi, var är världen på väg?
Nej, blir nog att tvinga sig på ett gäng och bara kolla på brasan ihop. Somliga måste ju sova sen. Tragiska liv.

Jaja, nog klagat. Hem till mamma och håra ner nya klänningen nu. Ha det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0