Kakskämt

Nördar parlamentet idag. Dog av världens tråkigaste skämt som handlade om ett kak-rån i värmland;
- Tydligen så kak-smet de, bilen var ju paj.

Känner mig rätt duktig, två dagar i rad har jag tagit mig upp ur sängen vid 8 och suttit med böckerna för att plugga in cellen och vävnader. Det är tufft men jag tror det börjar släppa. Missade en fruktansvärt viktig föreläsning kring ämnet när jag var tvungen att hänga hos både läkare och på ultraljudet, så nu får jag sota för det. Tur att min bästaste, och kommande chef, har varit så underbar att hon har lånat ut sina böcker och sin sammanfattning kring fysiologi och anatomi. Utan dem hade jag varit körd.
Imorgon blir det Metabolismen som ska in och stanna i huvudet. Basta.

Har, som jag säkert har nämnt, en väldigt jobbig fobi mot döden och döda. Sån stor fobi att jag nu inte ens vågar gå in på mitt "akvarium" på facebook för att jag är väl medveten om att alla mina fiskar har dött. Varenda en. Jag kan inte gå in där och "städa" upp för att skaffa nya senare och fortsätta spelet. Det går bara inte. Tror jag ska fråga någon om hjälp...var ju trots allt ett ganska mysigt tidsfördriv.









Kommentarer
mackan

haha vad torrt skämt :P

2010-04-22 @ 22:55:17
edit

tack för fina kommentaren i bloggen! :D

2010-04-23 @ 21:06:54
URL: http://editjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0