Spriten kallade.

Suget i den såkallade "sprittarmen" gick inte att motstå längre. Därför var jag tvungen att trycka Linus full av godis så han skulle orka gå ut till Strömpis med mig. Vin fick han också. Sedan bar det av. Därinne träffar vi Håkan, Hannes och någon annan lirare. Blev bjudna på alkoholhaltiga drinkar och dansade till alltifrån Magnus Uggla till Britney Spears. Hannes och liraren drog och lämnade Håkan åt oss lagom till stängning.
Jag kom senare på den briljanta ideén att vi skulle utnyttja Linus bubbelpool för efterfest. Sagt och gjort. Vi traskade iväg till hans crib för att värma upp poolen med ved och eld. Det visade sig för det första vara nästintill omöjligt att få fyr på vedklabbarna men att hela poolen sedan skulle bli jämntempererad var ännu mer omöjligt.
Efter ett dopp i vad som skulle ha varit över 30 graders vatten ( like not, I say!) gick vi alla tre in och skedade i 90 cm's sängen. Vad som hände därefter tror jag vi ska låta vara osagt.

Mycket lyckad kväll som slutade i betald taxi hela vägen hem vid 5-6 snåret.

Idag; Städa gamla huset och nya lägenheten. Ta ut hårddiskarna ur datorn. Ja, som ni ser har jag fullt upp. Typ.



Kommentarer
Linus

"Vad som hände därefter tror jag vi ska låta vara osagt."



Hahahahahaha

2009-10-08 @ 18:36:43
Cutebutdeadly

:O avslöjade jag för mycket nu iallafall?:$

2009-10-08 @ 19:00:32
J

trekant, jävla kåtbockar.

2009-10-09 @ 12:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0