Nostalgi-magi.

En gång för ganska länge sedan hade jag en pojkvän. En dalmas som hette Emil. En hel del saker påminner mig om honom, trots att det är år och dagar sedan det tog slut. X-cider med glitter, massor med låtar och framförallt den här lilla gubben;

http://www.demarketubbergen.nl/downloads/kids/i-like-you.swf


Man ska klicka på den där lilla röda knappen på glasbollen så kommer jordens sötaste lilla varelse upp och gör ens dag 10 000 gånger bättre. Bara ett litet tips, sådär.

Skulle träffat Martin idag. Men som vanligt skjuter han upp det eller dissar helt. Så nu ger jag upp. Jag skiter it. Finns massa andra viktiga saker att göra. Kolla på Mammas pojkar till exempel. Och halv åtta hos mig. Givet. Ja, så ska jag äta min uberäckliga äppelkaka som jag ägnade halva eftermiddagen åt att baka. Eller, har ni några andra tips på vad man kan ägna kvällen åt? Typ någon som vill bjussa på en stänkare eller bara hänga?



( Tack Hannes för att du gjorde min kväll genom att skicka denna underbara, fantastiska bild)




Kommentarer
Daniel A

Rolig blogg du har. Adda mig på [email protected] så kan vi chatta en stund om du vill. //Daniel

2009-10-17 @ 20:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0