Aint no sunshine.

Jag tror inte hobbies är min grej. Det är liksom kul ett tag men man tröttnar. Samma visa varje gång. Självaste spelet BlackJack är jag såld på, mer än såld. Men utbildningen till croupier kan börja ta sig någonstans där solen inte skiner. Vi lär oss inget nytt. Vi går dit, blir förödmjukade och går hem med självförtroendet nere i skosulan. Nej, nu vill jag bli klar så jag kan börja. Jag vill ha klubbmänniskor omkring mig som inte synar varje liten snärt, vipp eller cuttning jag gör. De bryr sig inte. De vill bara spela av mig pengarna. Vilket mina "lärare" inte verkar ha uppmärksammat under sina 3 år i branchen.

Idag är jag sprudlande glad, även om det ovan kanske tyder på annat. Jag börjar spontanskratta åt ingenting. Har en liten fjärilsfarm som studsar runt i magen och gör morgonbestyren aningens lättare. Att det alltid ska vara så svårt att komma upp och göra vettiga saker, va? Framförallt med en dator i närheten och massa underbaringar på msn.

Nej nu headar jag in i duschen och påbörjar min dag! ha det så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0