Valborg och splittrande familjer.

Valborg avklarad och jag vet att jag är lite sen med den uppdateringen. Men här kommer den:

Jag, Sofie och Henrik drog till Hästhagen och grillade med min kära SebbePilt och hans vänner. Mycket trevligt må jag säga. Sedan drog vår lilla trio iväg till Harry's för att kika på underbaraste Järvheden. Jag tror helt seriöst att jag blivit frälst och tänker nu ägna all min tro till min nya gud. För jisses vad han äger. Han och hans lilla crew, de var inte dåliga de heller så de bör nämnas (Tess och Berra).
Ja, därefter beslöt vi oss för att avrunda kvällen och jag och mannen gick istället hem och bekantade oss med toalettstolen. Inte för att vi var fulla, utan för att jag är allergisk mot cider och han har magkatarr. Maria joinade in på det spyende gänget en stund senare.
Underbar kväll med andra ord!

Annars har det inte hänt så mycket. Familjen splittras mer och mer för varje dag och jag känner att jag måste bort. Jag är beredd på att ta vilket erbjudande som helst, bara det innebär att jag är i närheten av Henrik men slipper min mor och hennes bihang. ( Det lät fel, men jag menade Stefan...inget annat.) Så, vill någon låna ut ett tält, en husvagn eller liknande så är jag all up for it. Bara så ni vet.

Nu ska jag ut i solen och njuta av knäckemackorna och kärleken. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0