Sommarjobbsdilemma.

Nu är det såhär mina vänner att jag har tre sommarjobb att välja emellan. Äldreboende i Frövi, jättemysigt och hemtrevligt. Sista-skedet-boende på Klosterbacken i Örebro, min absoluta skräck så, nej tack. Och sist men inte minst; Gröna Lund i stockholm. Nu är ju grejen såhär va, klart man vill ha det sistnämnda jobbet. Men, förutsatt att min pojke får/kan följa med för annars finns det inte med på kartan. Jobbet är ett säsongsjobb, vilket innebär att jag ska jobba från v. 22- 37, och så länge tänker jag inte ha ett distansförhållande.
Så nu hoppas jag banne mig att han fixar det där och kommer upp med mig.

Annars händer inte mycket här i hushållet. Firade, som jag sa sist, Joel i tisdags. Trevlig middag med hans familj och mina allra bästa pojkar. Så länge sedan vi hade en sån kväll där vi bara satt och hade sjukligt roligt. Jag saknar er verkligen. Så det är verkligen bäst för er att ni kommer till mig på tisdag för en bastukväll!!

Nu ska jag äta lite lyxmat innan jag drar mig till jobbet. Tja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0