Jävla dårhus.

Jag är så arg att jag skakar. Jag är så jävla trött på det här sjuka dårhuset. En styvpappa som skriker så fort man säger åt honom, beter sig som en tonåring trots att han är alltför gammal för att ens få tänka snuskiga tankar om min mamma, egentligen... Jisses. Vems fel är det att en katt flyger 6 meter rakt ner på en grusplan om inte den jäveln som öppnade fönstret? Har jag inte rätt att bli arg och anklaga den personen?
Nej, då går alla, exklusive min pojkvän som ligger och sover, upp i taket och skäller ut MIG. Vad har jag gjort? Förutom att be folk stänga fönstren och hålla koll på mina katter?

Jag blir så trött. Ge mig en lägenhet långt bort från dessa människor för jag orkar fan i mig inte längre. Jag tror jag rymmer hemifrån snart...


Kommentarer
gunslinger

är inte du 20? Fan kom hem till mig några dagar:P ta tjänsteledigt:D

2009-05-16 @ 15:12:40
Anonym

Vilken dum jävla katt?!?

2009-05-16 @ 16:54:33
Anonym

klarade katten sig utan men?

2009-05-16 @ 17:14:55
Felicia

Fin blogg du har =)

2009-05-16 @ 17:27:30
URL: http://feliciaaamariaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0