Audition och tokiga syskon.

Jag är så nervös. Alltså inte lite lagom nervös, utan hysteriskt nervös. Varför vet jag inte. Hur farlig kan en arbetsauditon vara liksom? Bara svårt när man inte kan förbereda sig på någonting alls. 14000 sökande, 700 platser. Jag har ju iallafall kommit en bra bit på vägen, med tanke på att det bara är ett fåtal som tas ut för den här auditon som jag ska iväg på nu.

Var hos fadern min igår. Han har precis kommit hem från London och hade massa godis med sig, choklad till min besvikelse ( han har lite svårt att minnas min laktosintolerans och glutenallergi...). Simone var också där och som vanligt går hennes mun i ett och en del "grodor" hoppar ut.

" Min pojkvän kan kyssas, men han vill inte...det kan inte din!!"... Autch nu blev jag så knäckt...
" Jag vill ha ett- Mica, säg "Jag vill ha två"...så fortsatte det hela vägen till "Jag vill ha sex" varpå ett hysteriskt skratt kom.

Barn är väl för härliga.

Nu ska jag springa ned i källaren och pussa på min man innan jag far. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0