Äntligen "hemma".

Gud vad jag känner att jag flänger fram och tillbaks hela tiden. Örebro-stockholm-örebro-umeå-örebro-stockholm-örebro. Ja, ni fattar grejen. Men nu blir jag kvar här ett par veckor åtminståne, om jag inte hänger med hem under 15/6 då det tydligen var kalas i Karlstad. Vi får väl se.

Jag orkar inte med den här grejen längre. Migrän som gör mig sängliggandes varannan dag, feber, magont. Varje jävla vecka. Varannan dag. Kroppen är helt slutpumpad av alla painkillers och allt ont. Det är liksom inget roligt alls. Förlåt om jag klagar, men jag mår fan inte bra...

Imorgon börjar jag arbeta på riktigt. Innebär att jag står ensam i ett glasstånd på Grönan och säljer kulglass, mjukglass och sockervadd. 4 timmars jobb sen hem och sova. Det ska nog gå.

Nu ska jag iallafall till Lena och hämta mina grejer. hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0