Två dagars uppehåll från bloggandet.

Jag har haft två toppendagar i storstaden. Gårdagen gick till att gå på grönalund som turist och springa runt på skansen i regn och rusk. Som sällskap hade jag min trogna följeslagare och kollega, Johan. Vi hade verkligen jätteroligt där vi sprang runt och fotade djuren åt höger och vänster. Pappa säl kommer ju vara en av sommarens återkommande sevärdigheter i stockholm.

Idag lunchade jag med far min vid slussen, Hjelting var med. Vi satt mest och snackade skit om Blondinbella och åt oxfilé med lite cider som avslut. Petri joinade i slutet och gav som vanligt sina smarta kommentarer och tips om allt livet har att erbjuda.
Efter att ha umgåtts med far och hans kompanjoner stack jag ner på staden för att möta upp min gamla arbetskamrat uppifrån Umeå, SnyggMagnus. Vi strosade runt på stan, fikade och satte oss på en mysig uteservering på stureplan där vi pratade om livet och allt man kan tänka sig. Väldigt roligt att lära känna människor lite mer på ett djupare plan än bara jobbmässigt. I den mannen har tjejerna mycket att hämta!

Vad har jag mer att säga? Well, inte allt för mycket. Imorgon blir en sån där dag alla avundas en för, tvätt och städ-dag vankas. Ja, och på måndag är det dags för jobbet igen.

Har inga pengar på mobilen så vill ni mig något är det mycket mer effektivt om ni slår en pling. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0