Respektlöshet? Ja, visst.

I förgående inlägg skrevs det att jag är respektlös. Absolut, without a doubt. Jag hyser inte den minsta respekt för min moder just nu. Jag tycker hon beter sig som en kaxig tonåring som tror hon har rätt att bete sig och säga precis vad som helst. Därför gör jag det samma och det är ingenting jag tänker skämmas över. Min mamma är för stunden inte värd att kallas min mamma. Därav respektlösheten.

Så, idag är det dags för ett monsterpass på jobbet igen. Men jag längtar faktiskt. Längtar efter alla glada barn, alla härliga arbetskamrater och framförallt efter en heldag i solskenet. Kommer bli toppen!
Imorgon är jag ledig igen och då blir det ännu mer utnyttjande av solen. Ska ut i skärgården med Magnus om allt går som planerat. Man vet ju aldrig med Umebor...även om han egentligen är stockholmare, men av mina erfarenheter är dom inte heller riktigt att lita på, haha. Håller tummarna iallafall!

Jag kommer inte vilja flytta härifrån i höst när det är dags. Jag vill bara ha mer. Mer stockholm. Mer Gröna Lund. Mer Johan, Emelie och alla andra underbara folk där. Hemma, skola och tråkigheter lockar liksom inte.
Henrik har tydligen fått erbjudande om lägenhet i Stockholm så man kanske ska stanna här, ett tag iallafall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0