Regniga Stockholm.

Jag har alltid fått för mig att Stockholm ska ha fler soldagar än Örebro, men jag börjar bli tveksam. Jag har varit ledig i fyra dagar och under alla dessa dagar har regnet fullkomligt öst ner. Ledig idag efter att ha jobbat igår och idag blev jag faktiskt lite chockad när solen tittade fram. Var tvungen att dra med mig Magnus ut i solskenet och traska runt på skansen och kika på alla små söta djur som finns där. Badankan kom också med.

Nu väntas två dagar med massa jobb för att avslutas på torsdagkväll med bio, The Proposal. Min arbetsplats är underbar när det kommer till att belöna sina arbetare. Biokvällar, pubhelger, idrottsevent...listan kan göras lång. Ja, jag kan inget annat än säga att jag fullkomligt älskar dessa "morötter", de gör allt hårt arbete värt sin möda.

Nej, nu blir det muffins, cola och hells kitchen.

( saknar Henrik så sinnessjukt jävla mycket...kom hem nu!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0