Midsommar i Stockholm...

Idag är en jobbig dag. En såndär dag då man känner sig ensammast i hela världen.
Jag har aldrig tidigare "firat" midsommar själv så det känns som att något fattas i år. Mannen är i Norrköping utan pengar på mobilen. Jag är i Stockholm utan pengar på mobilen. Flera dagar sedan jag hörde hans röst senast. Känns väldigt tomt och ensamt.
Familjen är kvar i Örebro och kalasar utan mig. Vännerna jobbar antingen eller festar i Örebro. Alice skulle komma men hade inte råd, vilket sög pungsvett.  

Tur att jag jobbar imorgon och att jag har massor med filmer att sysselsätta mig med. Annars hade jag nog klättrat på väggarna för flera timmar sedan.
Så, nu ska jag påbörja mitt marathon och hoppas på massa telefonsamtal från trevliga människor!
Hej.


Kommentarer
Anonym

hahahahaha

2009-06-19 @ 23:41:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0