Heldag i solen.

Idag tog jag och Mr.Corona våra handdukar och drog iväg till Hornstull där vi gick till Långholmen för bad och sol. Solen fullkomligt stekte och endorfinerna svämmade nästan över. Trevligt med en heldag med Magnus, även om alla barn som skvätte vatten och höll på kanske kunde fått försvinna. Känns liksom skönt att inte allt från Umeå har försvunnit, att man har honom kvar iallafall. 

Ska jobba fyra dagar i sträck med start imorgon. Stängning alla dagar utom fredag. Kommer vara död på tisdag. Jag är ingen jobbarmänniska direkt. Jag kan inte med jobb 9-17 jobb. Det gör mig så sjukt uttråkad. Vill ha något jobb som varierar. Barnmorska är verkligen perfekt. Inga förlossningar är lika varandra. Inga patienter är likadana.  
Tur att arbetskamraterna är bäst så man vill fortsätta jobba!

Ringde min älskade mormor idag. Kände att jag behövde höra hennes röst lite. Har inte pratat med henne på två månader eller något. Som vanligt hade hon mycket att säga. Många fina visdomsord. Vet inte om jag kommer ha någon användning av dem men det låter ju fint åtminståne...

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på film. Börjar tidigt imorgon och sedan bär det av till St.Eriksplan för lite afterwork med Magnus. Trevlans!


Kommentarer
hanna

after work is the shit!!



satsa på barnmorska mica! det skulle passa dig jättebra!



nu ska jag sova...jobbar 9.30-24.00 imöra!



puss påre

2009-06-26 @ 01:30:58
URL: http://theworldisbeautiful.blogg.se/
hanna

after work is the shit!!



satsa på barnmorska mica! det skulle passa dig jättebra!



nu ska jag sova...jobbar 9.30-24.00 imöra!



puss påre

2009-06-26 @ 01:31:45
URL: http://theworldisbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0