Dags för en update.

Kände att det kanske var dags att uppdatera lite.
Mannen har äntligen anlänt till storstaden och till mitt krypin. Gårdagen spenderade vi med en promenad, tv och film. Fruktansvärt skönt att ha honom nära igen. Vill verkligen inte vara utan honom mer än några timmar. När sommaren är över kommer han ha mig som en svans efter sig hela tiden. Bara så han vet.

Jobbet i tisdags gick över förväntan. Jag fick plii på mjukglassen och känner mig nu något säkrare i Glasskammaren. Underbart. Nu kanske jobbet kan fungera även för mig. Annars skulle jag bara säga till så hjälper dom mig byta tjänst.

Ikväll blir det att gå på smygpremiär för filmen "Baksmällan". Hoppas på att det blir en toppenkväll. Eller, det kommer det garanterat bli. Henrik, bio och massa mys KAN inte gå fel. Usch vad jag har saknat honom...

Nu ska vi äta flintastek och färskpotatis. Mumma! ( Btw, har jag sagt att jag älskar att ha en kock till pojkvän?!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0