Bortsprungen pojkvän.

Igår stack han igen. Vidare till Norrköping för att jobba på Kollo 1. Blir borta i 3 veckor men kommer förhoppningsvis hem var 5te dag. Vi får se. Saknar honom hur som helst redan...

Jobbade i spöregn igår med att sälja glass. Sålde 2 glassar de första tre timmarna, så ni kan ju förstå draget i mitt lilla bås. Hann knappt andas. Ganska skönt visseligen. Blev placerad med en sjukt trevlig tjej som var ganska lik mig i sättet. Vi har precis samma humor så jag hoppas att vi får jobba ihop mer i framtiden. Har ju trots allt två hela månader kvar att arbeta där.

Lite glad jag blev när jag fick ett samtal från min Johannes-damp. Han ringer och ungefär såhär går samtalet:
J:  Mica, jag ser dig!! Med gröna öronen och kanindräkten.
M: Huh?
J: Ja, du skuttar omkring här...
M: Du vet att jag jobbar på Gröna Lund och inte Liseberg va?
J: ...FAN, Joel...vi har åkt till fel stad!!!


( Kan tillägga att joel i bakgrunden skriker; Mica, vi ska ha trekant i vår husvagn nu)
Ibland undrar jag vad de där grabbarna går på. Även om jag älskar dem från djupet av mitt hjärta.

Så, för att fixa missförståndet som alla verkar haka upp sig på. Jag jobbar i stockholm, inte i göteborg. Jag jobbar på GRÖNA LUND, inte liseberg. Och Nej, Henrik Schyffert, Vi har inte fula byxor!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0