Att gå eller inte gå?

Sökte ju lantbrukarutbildning till hösten och guess what? Jag kom in. Det är ju helt sjukt. Har verkligen inte bestämt mig än, då barnmorska ligger högst upp på listan och jag vet att det är mitt absoluta favoritjobb. Men o andra sidan, att bli bonde skulle inte heller vara helt fel. Har 4 dagar på mig att bestämma mig. Så hjälp?

Firar 2 månader med mannen idag. Låter inte mycket för världen men vad gör det? Jag är kär och galen och skulle gärna spendera hela livet med honom.

På tal om Henrik. Han har legat hela natten och spytt. Börjar bli ruskigt orolig och vill åka till akuten. Synd bara att killar kan vara så sjukt jävla envisa och total vägra saker som kroppen skriker efter. Men jag ska jobba på det, för frisk måste han bli om han ska börja jobba nästa vecka...

Igår var vi på smygpremiären för The Hangover. Rekommenderas starkt av folk med sjuk humor. Det var länge sedan jag skrattade så gott och så länge åt något så dåligt. Absolut sevärd film!

Nej, nu ska jag göra frukost och fortsätta försöket att komma iväg till akuten. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0