Grönalunds drama.

Dagarna på Grönan upphör aldrig att förvåna. De blir verkligen aldrig som man tänkt sig dem. Idag hade jag förväntat mig en lagom stressig dag, händelselös men skön. Icke sa nicke. Fick istället äta lunch med någon jag inte riktigt begravt stridsyxan med än och sitta i "förhör" med cheferna om den sexuella terror som råder på jobbet. Kanske inte låter så mycket, men för mitt lilla hjärta och min trötta hjärna tog detta helt musten ur hela mig.
Men det var värt det. Blir situationen bättre för Korv-Johan så var det helt klart värt det.

Nu är jag ju hemma iallafall och har två lediga dagar att se fram emot. Ska bli underbart! Morgondagen är lite luddig med massa saker som ska pressas in under kort tid. Men ska lösas!
Torsdag däremot är lugn. Blir spel på kvällen hemma hos Emelie bara, med Johan och kanske Malin. Lite vin på det också. Toppen!

Men nu ska jag återgå till msn. Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0