Core och basal omvårdnad.

Idag ska jag vara duktig. Idag ska jag aktivera min kropp i något som kallas "Core". Kan bli spännande. Har många gånger hört att det ska vara den bästa formen av träning, så då är det väl bäst att pröva den. ( om inte för träningens skull så för att åtminstånde använda kortet lite...)

Veckan är packad med skola. Ska sitta hela eftermiddagen och läsa om Basal Omvårdnad. Något som faktiskt inte intresserar mig alls, så jag börjar verkligen tvivla på mitt val av yrke. Men jag hoppas att jag slipper gnida någons underliv med en tvättlapp, både för min egen skull och patientens. Jag väntar på praktiken och sedan bestämmer jag mig, ja, så får det bli. Så länge ni andra inte har något tips?

Ugnspannkakan kallnar. Måste rusa! Hej.


Kommentarer
Cox!

Jag körde ett Step up 2 pass idag, iklädd teletubbiedräkt, nu det är vad jag kallar den bästa formen av träning!

2009-01-28 @ 22:38:28
URL: http://awesomepedia.org/cox
Cutebutdeadly

Jag hoppas det var nollning, annars börjar jag nog oroa mig för din psykiska hälsa:P

2009-01-29 @ 08:30:04
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/
hanna

du får utvärdera i bloggen sen...jag har heller aldrig gått på det men alltid undrat om det är bra eller dåligt. Jag tvivlar också. tro mig! men jag tror det blir roligare när man väl börjar jobba. min första praktik fick jag gå med undersköterskor första två veckorna. sjukt tråkigt!

2009-01-29 @ 18:10:01
URL: http://theworldisbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0