Bye BJ, for now.

Vilken härlig känsla som ibland infinner sig efter ett långt arbetspass. Man känner att man har åstakommit någonting, att man gjort nytta.
Igår var en riktigt spännande dag på mitt kära hotell. Folk överallt, Pontiak-humor och polisstormning. Tur att vi alla kommer så bra överrens att vi klarar av sådana situationer ihop. Det gillas.

Jag har tagit en pause i BlackJacken. Skjuter fram allting ett tag. Vill inte jobba ihjäl mig under december. Måste få lite andrum att tänka och leva också. Med tanke på att båda jobben är kvälls/nattjobb så är det ganska svårt att kombinera dem, även om man vill. Får bli blackjack i vår med lite inslag av hotellnätter i veckorna när tid mellan studierna finns. Så får det bli. Förutsatt att man kommer in på utbildningen då...

Idag ska jag bara iväg på systerns konsert, discotema bådar ju gott. Annars ägnas dagen åt tvättning och andra hushållsbestyr. Har haft världens bästa morgonsällskap så dagen ser ljus ut.

Här får ni min gårdagskväll i filmversion:

http://www.youtube.com/watch?v=5sexLfP4CtM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0