Facebook, den allsmäktige?

Jag har alltid hävdat att Facebook alltid har rätt. Den allsmäktige hemsidan. Nu börjar jag dock fundera över hur fan jag ska hinna.
Enligt ett test ska jag dö om något år. Enligt ett annat ska jag gifta mig vid 22 års ålder, vilket visseligen inte låter helt fel. Ett test hävdar att jag ska gifta mig med KorvJohan och ett annat att Jens har världens största crush på mig. Jag ska dessutom inom en snar framtid ploppa ut tre barn.
Så, om ansiktsboken har rätt har jag alltså en hel del att stå i. Sedan måste jag nog börja spara pengar till allt också. Bröllop och barn ska tydligen inte vara helt gratis. Jag har räknat på det och bara bröllopet kommer överskrida 180 000 sek. Inklusive smekmånaden då alltså. Jag hade helt enkelt tänkt starta en fond, en liten insamlingsfond till min framtid. Så om ni är så vänliga och hör av er med bidrag!!

Vad jag har gjort annars idag? Well, packat massor och åter massor med kartonger av skit. Sedan har jag även hunnit med att äta marängswiss, lämnat bort mobilen och fått överta moderns nya ericsson, pratat en evighet på msn samt satt upp mig på ett par lägenheter kring Stockholm. Jag hinner med mycket när jag sätter den sidan till.
Morgondagens agenda; Fira faderns 46 års dag och träffa Martin för film och annat skojigt.

Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0