Uppe med tuppen.

Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera här, och framförallt bättre på att skriva om intressanta saker. Idag tänker jag dock inte börja, jag är alldeles för trött för det. Men lovar att det kommer.

Jobbar morgon hela helgen, vilket innebär att klockan ringer vid 5. Tur att jag har morgondagen ledig så man hinner vila upp sig lite iallafall. Hur som, jobbet är ganska okej när man kommer in i det. Man börjar känna tanterna och gubbarna och tycker att dom faktiskt har en del intressanta saker att berätta om sina unga dagar. Ganska lättförtjänta pengar så länge ingenting händer.

Börjar bli sjukligt less på situationen hemma. Både jag och Henrik får gliringar av våra föräldrar om att vi borde försvinna. Helst från jordens yta. Det är inte så att vi smutsar ner, är uppkäftiga eller försöker förstöra för familjen, tvärtom. Men ja, kvar vill dom iallafall inte ha oss. Så nu blir det för mig, ensam, att leta lägenhet och hålla mig borta från det här dårhuset så mycket som bara är möjligt.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0