Högskoleprov och Omtenta.

Jisses. Jag har precis skrivit klart min omtenta i Kriminologi. Måste ju erkänna att jag inte riktigt blev godkänd, failade med 2 poäng. Irriterande? svar: ja. Hur som helst. Gjorde ju som sagt omtentan idag och det kändes som att jag kommer kugga igen...Men sist kändes det ju som ett solklart G, då jag fick IG alltså...så nu kanske jag får G för att magkänslan säger annat. Vem vet?

Annars gjorde jag ju högskoleprovet i lördags också. Gick faktiskt bättre än jag trott det skulle göra. Fick 0,7-0,8. Vilket betyder att jag har en ganska stor chans att komma in i Umeå. Så, håll tummarna hårdare än hårdast.

Nu väntar massa plugg till tentan nästa vecka. Även hemresan väntar på mig vid nästa vecka. Längtar så jag nästan får ont i magen.
Ska dessutom börja mitt andra arbete på lördag, scandic here I come. Städning igen. Men pengar är pengar, och jisses vad jag behöver dem.

Hej.


Kommentarer
Anonym

0,7 är väl allt annat än bra? bara nyfiken

2008-11-08 @ 10:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0