Lussemys.

Väldans vad folk har börjat lägga sig i mitt liv här. Känns ju trevligt att folk inte har något vettigare för sig än att läsa min blogg och dessutom kommentera den.
Och nej, Örebro. Ni behöver inte oroa er, härifrån flyr jag inte om jag inte måste. Med "måste" menar jag ifall jag kommer in på sjuksköterska någon annanstans än här. Och inte ens då är jag säker på att jag flyr. Jag har allt jag behöver här och jag tror nog att det ska gå att komma in. Med lite tur och vilja går allt.

Idag har jag och babe varit på stan för att shoppa lite julklappar och bara njuta av första advent, vilket var lite smått svårt med jordens sämsta väder...men annars var det supermys. Kom hem efter någon timme för att fixa adventsfika med Joel, Robert och Malin. Älskar den där känslan när man tänder första ljuset, då är det verkligen nära till julen. Inte blir det sämre av saffranslukt och lussete. Nej, jag är minsann nöjd med min dag. Mer än nöjd.

Hej.




Kommentarer
Joel

var ett mycket trevligt fika :)

2008-12-02 @ 19:13:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0