Tacka gud för flyttkartongen.

Tänk om man varit kvar här i denna håla än. Hur skulle då livet sett ut? Så otroligt glad att jag har rört mig bortåt. Här finns verkligen ingenting, förutom deprimerande väder, ful dialekt och en skitig å. Nej tack, jag hör verkligen inte hemma här.

Familjen har flyttat till "villa". En helt gigantisk en. Med kakelugn, jacuzzi och det vackraste köket jag någonsin sett. Nästan lite slottsliknande. Förstår att de trivs. Synd bara att dom inte har plats för mig, ett rum alltså...en bäddsoffa finns ju.

Ikväll blev allt fel, inget gick som det skulle och min kväll kommer sluta i den här soffan med laptop-en i högsta hugg. Ingen konsert, ingen middag och ingen utgång. Men jag är trots allt ganska nöjd. Jag fick ju lägenheten jag ville ha OCH jag ska snart ut och köpa nått gott för kvällen framför Narnia 2 som min favorit-Erik laddat ner åt mig. Tack.

( Klart du får läsa min blogg, men du behöver inte göra narr av mitt ex för det. Han är en person betyder fruktansvärt mycket...även om vi numera är vänner och jag nu är tillsammans med Erik, som jag är väldigt väldigt kär i och lycklig tillsammans med. )

Hej.


Kommentarer
Anonym

bra! det där godtar jag rakt av. trodde inte ni hade nån bra relation.

2008-11-10 @ 12:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0