Nu är det nog.

Nu får du växa upp. Nu räcker det med dina påhopp. Jag skrev ett inlägg, ett! där ingen människa hade vetat att det var du om du inte hade varit så jävla puckad att du kommenterade det med typ 10 kommentarer. Inte ens hälften av det du slängt ur dig har varit en gnutta sant. Jag har aldrig slängt ur mig någon historia om huruvida du skulle ha slagit mig. Varför skulle jag? vem skulle bry sig?
Och varför i hela fridens namn drar du upp mitt sexliv och mina allergier? Vad får du ut av det?
Ja, jag har haft sex med en del, absolut ingenting jag ångrar och skäms över. Ja, jag är allergisk mot kondomer. Skulle jag ta illa upp över att du ens lägger det på bordet? det är ju inte direkt något jag själv kan rå över... Ja, jag har varit otrogen. När jag var 16. Du tror inte jag har växt upp nu?
Ja, jag har knullat en kompis. För att vara snäll? Kanske. För att jag ville? Ja. Och sist men absolut inte minst. Ja, jag har ett horrykte i Örebro. I ÖREBRO. Och vad jag vet så brukar inte rykten vara direkt sanna. Jag tar inte betalt för det jag gör. Jag har aldrig haft sex med någon jag inte har vetat vem det var.
Så, nu har jag lagt mina kort på bordet. Utan att ens behöva. Jag gör det för att slippa bli påhoppad.( and for your information, jag berättade absolut inte allt detta för Erik första gången vi sågs..)

Att hota någon via ett mail på apberget ( ja, det räknas som hot. Kolla upp detta i lagboken innan du börjar skriva till folk hur som helst...) känns ju enbart patetiskt, barnsligt och otroligt onödigt. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, hade du inte varit så dum nog att du skriver kommentarer hade detta bara slutat vid mitt inlägg. Men nu var du det och ja, NU är det iallafall slut. Du kommer aldrig mer höra ett ord från mig, du är inte värd det. Du är inte värd min tid, mina tårar eller mina ord. Så, ta dig i kragen, ryck upp dig och fortsätt med ditt "perfekta" liv, för jag bryr mig varken om dig, din syster eller din pojkvän.
Och oroa dig inte, jag är inte det minsta avundsjuk på dig och din "karriär" om du nu vill kalla den för det. Jag kommer som sagt tjäna dubbla din lön och utföra ett av världens mest meningsfulla yrken.

Så än en gång, Adjö.
( Se där, jag nämnde inte ditt namn denna gång heller...)


Kommentarer
Amanda

Det spelar väl ingen roll om man inte kunde utläsa vem personen i fråga var? Själva grejen är bara så löjeväckande och visar bara upp din naivitet och brist på såväl hyfs som självkänsla (vilket du även gör i detta inlägg). Du är ju tamigfan en loser... Men men, det ska ju finnas sådana också. Om inte annat så får det andra att känna sig superior - och man får sig ett gott skratt också :) Folk med de personlighetsdrag som du visar tendenser på brukar vara svåra att påverka. De är för dumma för det. Så egentligen är det dödfött att ens kommentera detta i hopp om förståelse från din sida. Nåja, försöka går ju... Chao

2008-11-28 @ 13:28:04
Anonym

hehe komiskt de här om man stör sig på de som står i en blogg vf i helvete äns läsa den hehehe o inte nog med de så tar dom sig tid o skriva en komentar o klaga på de hela hehehe

2008-11-28 @ 14:18:35
!

Jag håller med Amanda.



Ja du skrev ett inlägg, men då förstår du väl att jag konfronterar det med tanke på att inte ens hälften var sant och att du inte har någon som helst rätt att hoppa på någon du inte känner för att hon kallade dig loser på fyllan!

Vad menar du med "drar upp"? Jag skrev ett PRIVAT meddelande på apberget, Det är väl långt ifrån ett öppet blogginlägg? Anledningen till det är att jag inte är så dum att skriva så om någon på min blogg! Och jag nämnde bara de sakerna för att jämnföra "din kunskap om mig" med "min kunskap om dig" och det gjorde jag i ett privat meddelade inte på min blogg så du kan inte skriva att jag hoppade på dig om det, för jag skrev att det bara var saker jag hade hört av erik.

Jag vet mycket väl att det räknas som ett hot, men det du gjorde var identitetskränkande även fast du inte nämnde mitt namn.

Tack så mycket! Jag är jävligt less på dig och det verkar många andra även vara utom erik, än..... Hejdå!

2008-11-28 @ 15:28:47
Ingen spec

Haha vänta nu här? En barnmorska har ju inte högre lön än en frisör. Min kusin är frisör och min mamma är barnmorska. Barnmorskor tjänar väl typ just över sjuksköterklön? Dvs inte mycket. Frisörer får ut mellan femton och nitton tusen i månaden efter skatt. Tror inte du har så bra källor eller nåt

2008-11-29 @ 16:51:56
Cutebutdeadly

En barnmorska tjänar runt 35000 i månaden före skatt och en frisör 15-19000 före skatt. Jag vet inte var din mamma och kusin jobbar men så ser det ut om man ser till statistiken iallafall:)

2008-11-30 @ 10:53:36
Anna

Är du barnmorska? Jag har flera kompisar som pluggar till sjuksköterska och ska sedan bli barnmorska, är ju en ganska lång väg dit, och dom har då inte hört någonting om en sådan hög lön. Kanske om man jobbar övertid hela tiden? Eller efter många många år i yrket. Förresten är det lite patetiskt att jämföra löner så där. Att du orkar. Alla yrken är ju viktiga :) Verkar inte särskilt moget att välja jobb efter lön? Frisör är ett underbart jobb, jag har kompisar som är det också, och det är mycket bra betalt, med tanke på att man inte ens måste jobba övertid. Mellan 15-19000 innan skatt stämmer inte. Snarare efter. Nu känner ju inte jag dig men det luktar lite avundsjuka här..

2008-11-30 @ 15:48:16
örebro

Snart flyr du väl från umeå också.. Haha. Well done mica!

2008-11-30 @ 16:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0