Surprise.

image112

Jag är glad idag. Det känns som att det, trots 13 timmars skola, kommer bli en bra dag. Mest för att jag idag känner mig ganska så säker på att du tycker om mig på samma sätt som jag tycker om dig. Surprise huh. Det kommer bli kanonbra sen, jag hoppas verkligen att det blir vi, på riktigt. För just idag, just nu, vet jag att jag vill vara din och att jag vill att du är min. Så känns det och det känns förjävla bra.

Nej, nu måste jag in i duschen annars kommer jag försent till muntliga i Engelska C. Wish me luck, I'll need it. Och sen kan folk gärna få ringa mig under eftermiddagen, annars kommer jag förmodligen dö av tristess uppe i makeriet.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0