Bilddagboks-beundrare.

Fick ett jättegulligt mejl från en snubbe som bevakar mig på bdb. Blev jätteglad och sjukt generad. Men fina ord. Tack så väldigt!
                         
                                 

 allvarlig                                24:maj, 16:42                
               jag skickar det här privat eftersom...ja, dumt att råka såra andra :P

du var helt klart snyggast bland alla tjejer på balen!! jag har svårt att fatta hur jäkla vacker du är! inte för att någon annan inte var fin men...
jag har märkt att på foto så har en de flesta en tendens att blekna och förlora det där som är så fint i verkligheten. det som gör en person mer än bara yta. med dig så gäller inte det. du står ut från mängden och strålar riktigt fantastiskt på varje bild.
eller, så har du bleknat lite på bild, som alla andra,  vilket bara innebär att du i verkligheten är ännu finare!! ofattbart!
jättefin klänning hade du också. passade dig perfekt!

jag är glad och tacksam att jag får bevaka dig och får beundra dig på avstånd :D
varje gång jag är i örebro är jag rädd för att råka få se dig och riskera en hjärtattack... ;D            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0